Sammanfattning

Har behövt tid att tänka, tid att vara men nu sitter jag här igen med katten brevid. Han snörvlar, väser o grymtar. Precis som han brukar göra. Några noteringar vill jag göra:

Vaccinerad och klar - inga biverkningar förutom det obligatoriska ont i armen. Och en konstig svullnad ovanför nyckelbenet. Vet inte ens om det beror på vaccinet. Det går nog över. Är iaf glad att jag vaccinerat mig, ser ingen anledning att låta bli. Mediahysterin runt den här grejen är obeskrivlig enligt mig. Hur mycket skit ska skrivas bara för att sälja tidningar? Jag har aldrig haft något intresse av att tro på tidningarna i något hänseende så jag tänker inte börja med det nu.

Kina troligen inställt - besviken och bitter. Fick ett mail i måndags som inte var någon rolig läsning alls. När planer går upp i rök och jag inte kan påverka det själv, då blir jag ledsen. Vet inte hur jag ska förhålla mig till det hela, just nu orkar jag inte ta tag i något som har med det att göra, orkar inte tänka på det heller. Läser inte mail just nu. Skit skit skit. 

Pratat ut med PV - vi facsineras ofta över att vårt enda problem är att känslorna är så starka att man blir alldeles lamslagen vid tanken på att förlora den andre.  Är det inte jag som tror att han kanske ska lämna mig så är det tvärt om. Känns i alla fall alltid skönt efteråt.

Personalfest i torsdags - kul kul! Hyfsad mat, mycket märklig underhållning och gott sällskap, längesen jag kände mig berusad, var nog på tiden faktiskt, får inte glömma att leva.

Shoppat kokosplam på ikea - sjukt fin i hörnan nedanför sängen. Mysigt till tusen!


palmen


väskatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0