Tant Anna

Fick precis höra att jag beter mig mer som en pensionär en som en 24-åring. Kan inte annat än erkänna att det nog är så, till stor del. Varför? Well:
-jag går helst och lägger mig innan elva även på helgen. Så man kommer upp tidigt nästa dag. (Detta beror ifos oftast på att jag vill orka träna, men ändå)
-även om jag inte går o lägger mig klockan tio så vaknar jag ändå skittidigt och tar tag i saker som städning och planera veckans mat.
-jag har två katter och jag pratar med dem
-jag gillar korsord (även om jag aldrig löser dem) och stickning
-jag tycker inte om hög musik, blir gnällig om grannarna råkar störa
-jag väljer hemma i soffan framför dansgolv, lätt (fast barer är roligt, där slipper man låtsas gilla dans)

Ja. Vad kan jag säga? Man blir tofflig när man är i ett förhållande. Ingen nyhet egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0