En rolig helg

Kom på att jag har massa roligheter inplanerade den här helgen:

Ikväll blir det tjejmiddag hemma hos mig, har dessutom ordnat med en pysselöverraskning som jag tror tjejerna kommer gilla...

Imorgon på dagen ska min mamma gifta sig! Ska bli rolig att se henne finklädd och det ska bli roligt att få klä upp sig lite. måste komma ihåg och packa näsdukar i handväskan, jag kommer säkerligen börja snyfta.

På kvällen imorgon blir det lite partaj hemma hos Annelie och Jens med utgång på slutet, det bästa är att jag behöver inte ens byta om mellan.

Söndag blir nog en lugn dag med sömn...


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vad fint att din mamma ska gifta sig! det vissta jag inte! Hoppas det blir en fin dag för er!



Stackars lille missen som var sjuk! Är så hemskt! Hoppas ni båda e helt återställda efter den traumatiska upplevelsen! Har ju själv haft ett antal besök hos olika vetrinärer.... Hjärtslitande! Puss o kram

2009-10-23 @ 19:30:21
Postat av: Julia

Vilken typsnitt skriver du på din blogg med?

2009-10-25 @ 17:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0