true blood

Jag gillar serien True Blood, jag gillar den så mycket att jag har sett alla avsitt och nu planerar jag att köpa böckerna soms erien bygger på.

Satt härhemma och surfade runt efter info om böckerna, fick upp författarinnans hemsida. Saken är den att True Blood är en ganska...sexig serie. Eller vafan, det är mjukporr rakt igenom! Det jag tänker mig då är att böckerna borde vara minst lika vågade.

Och när jag då får upp den här bilden på författarinnan så får jag en mindre chock:

Ursäkta mig och mina fördomar men det var INTE såhär jag trodde att författarinan skulle se ut. Jag vet inte vad jag tänkt mig men det var INTE det här, hon ser ju ut ungefär om min mormor gjorde! Och min mormor skule aldrig skriva mjukporr, hoppas jag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0